Menu
ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΣΑΣ

Επιστροφή προϊόντων

Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του fifthelement.gr πουλήθηκαν προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π. τότε το fifthelement.gr αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής (οπότε θα καταθέσει το αντίστοιχο ποσό εξόδων σε λογαριασμό τραπέζης που θα της υποδειχτεί), καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Η εγγύηση όλων των προϊόντων παρέχεται από τον εκάστοτε Έλληνα επίσημο εισαγωγέα και όχι από το Fifth Element. Ως εκ τούτου, κάθε προϊόν που επιστρέφεται ως ελαττωματικό, θα πρέπει να αποσταλεί από (είτε με φυσικό τρόπο, είτε με αναλυτικές και χαρακτηριστικές φωτογραφίες που να αναδεικνύουν το πρόβλημα) στην επίσημη Ελληνική αντιπροσωπεία/εισαγωγέα. 
Μόνο και εφόσον η εταιρεία αναγνωρίσει την αστοχία υλικού, θα προβούμε σε αντικατάσταση προϊόντος ή αποζημίωση (επιστροφή χρημάτων).  Σε περίπτωση όμως η εταιρεία δεν αναγνωρίζει το πρόβλημα, από τη μεριά μας, δεν μπορούμε να προβούμε σε καμία ενέργεια.

Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που προαναφέρθηκαν.

Ακύρωση παραγγελίας - Επιστροφή προϊόντων (Δικαίωμα υπαναχώρησης)

Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

A) Πριν την αποστολή του προϊόντος

Πριν την αποστολή του προϊόντος – Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@fifthelement.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο 2651200550 κατά τις ώρες 09:00-14:30 και 17:30-21:00 Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή ή 09:00-14:30 Δευτέρα, Τετάρτη και Σάββατο.

Β) Μετά την παραλαβή του προϊόντος

Μετά την παραλαβή του προϊόντος μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση, εντός  15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος.

Διευκρινίζεται, ότι για να προχωρήσετε στην επιστροφή προϊόντος πρέπει να τηρούνται οι προυποθέσεις που αναφέρθηκαν παραπάνω περί φθορών των επιστρεφομένων προϊόντων κλπ.

Εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παραλάβατε το προϊόν, έχετε δικαίωμα να το επιστρέψετε και να λάβετε πίσω τα χρήματά σας.

Σε κάθε επιστροφή χρημάτων  υπάρχει επιβάρυνση λόγω του κόστους των μεταφορικών. Πιο αναλυτικά:

ΕΛΛΑΔΑ

  • Αν η αξία της παραγγελία σας ήταν έως 59,99€, το ποσό που θα σας επιστραφεί θα είναι μειωμένο κατά 5€ από τη συνολική αξία επιστρεφόμενων ειδών (μιας και έχετε ήδη πληρώσει τα μεταφορικά της αποστολής).
    Παράδειγμα: αν παραγγείλετε προϊόν/τα αξίας 40€ (και πληρώσατε 45€ κατά την αποστολή τους), σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, θα λάβετε:
    40€ (αξία επιστρεφόμενου προϊόντος) - 5€ = 35€
  • Αν η αξία της παραγγελίας ήταν άνω των 60€, το ποσό που θα σας επιστραφεί θα είναι μειωμένο κατά 10€ από τη συνολική αξία επιστρεφόμενων ειδών (λόγω διπλών μεταφορικών, 5€ για την αποστολή και επιπλέον 5€ για την επιστροφή του προϊόντος).
    Παράδειγμα: αν παραγγείλετε προϊόν/τα αξίας 100€ (και πληρώσατε 100€ κατά την αποστολή τους, χωρίς έδοδα αποστολής), σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, θα λάβετε:
    100€ (αξία επιστρεφόμενου προϊόντος) - 10€ = 90€

Η επιστροφή των δεμάτων προς εμάς, πρέπει να γίνεται αποκλειστικά με την ACS Courier.  
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε κάποια άλλη εταιρεία μεταφορών (εκτός της ACS), τότε το κόστος αποστολής επιβαρύνει αποκλειστικά εσάς.

Σημαντικές σημειώσεις:

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να μας στείλετε τον Τραπεζικό σας Λογαριασμό σε μορφή IBAN με email στη διεύθυνση info@fifthelement.gr.

Η επιστροφή του ποσού γίνεται εντός 10 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που θα παραλάβουμε το δέμα σας.

Σε περίπτωση που ο Τραπεζικός Λογαριασμός σας, δεν ανήκει στη Eurobank, την Τράπεζα Πειραιώς, ή την Εθνική τότε τα έξοδα του εμβάσματος (προμήθεια) επιβαρύνουν αποκλειστικά εσάς.

Αν επιλέξετε κάποια άλλη μεταφορική εταιρεία για την επιστροφή του προϊόντος, σας επιστρέφουμε πίσω όλο το ποσό της αγοράς και τα έξοδα αποστολής τα επιβαρύνεστε αποκλειστικά εσείς.

Σε καμία περίπτωση δεν είναι δεκτή η επιστροφή προϊόντος με απλό ταχυδρομείο (ΕΛΤΑ) ή με ΚΤΕΛ.


Όροι σχετικά με τις επιστροφές προϊόντων

Επιστροφές προϊόντων θα γίνονται δεκτές μόνο κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα μας.

Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι άρτιααχρησιμοποίητα και στις αυθεντικές συσκευασίες τους για να γίνουν δεκτά.

Σημαντικό: Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη.

Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει:

  • Να είναι σε άριστη κατάσταση (µε την εργοστασιακή τους συσκευασία δηλαδή κουτί ή ζελατίνα), χωρίς φθορές και σηµάδια χρήσης
  • Η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν, χωρίς φθορέςκολληµένα αυτοκόλλητα κλπ.
    Για το λόγο αυτό τα δέματα πρέπει να παραδίδονται προς επιστροφή οπωσδήποτε συσκευασμένα σε σακούλα!
  • Να συνοδεύονται µε όλα τα έγγραφα µε τα οποία παραδόθηκε το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Τιµολόγιο κ.ο.κ).

Αν τηρούνται οι παραπάνω προυποθέσεις, μπορείτε ελεύθερα να το απoστείλετε πίσω σε εμάς.

Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή προϊόντος.

Προϊόντα τα οποία δεν μπορούν να επιστραφούν

Στις παρακάτω κατηγορίες προϊόντων:

  • Εσώρουχα (για λόγους υγιεινής)
  • Μάσκες προσώπου (για λόγους υγιεινής)
  • Κάλτσες  (για λόγους υγιεινής)
  • Πέδιλα ski στα οποία έχει προηγηθεί τρύπημα για τοποθέτηση δέστρας

δεν πραγματοποιούνται επιστροφές, για προφανείς λόγους.


Άρνηση παραλαβής παραγγελίας

Σε περίπτωση που πραγματοποιήσετε ηλεκτρονική ή τηλεφωνική παραγγελία, σας αποσταλεί και για προσωπικούς σας λόγους αρνηθείτε να την παραλάβετε κατά τη στιγμή της παράδοσης, τότε επιβαρύνεστε  εξ ολοκλήρου τα μεταφορικά έξοδα τα οποία είναι 10€ (5€ για την αποστολή της παραγγελίας από εμάς πρός εσάς και 5€ για την επιστροφή της παραγγελίας από εσάς προς εμάς).

Θα ειδοποιηθείτε για τα παραπάνω, με αυτοματοποιημένο email & SMS.

Σε αντίθετη περίπτωση, που δεν υπάρξει ανταπόκριση από τη μεριά σας, η εταιρεία μας επιφυλάσσεται να ασκήσει κάθε νόμιμο δικαίωμά της.

Σημείωση:  Στην περίπτωση που κάποιος πελάτης έχει ήδη αρνηθεί 1 φορά την παραλαβή κάποιας παραγγελίας του και στο μέλλον επιθυμεί να παραγγείλει εκ νέου από το κατάστημά μας, οι επιτρεπτές μέθοδοι πληρωμής είναι: η τραπεζική κατάθεση, η πληρωμή μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας και το PayPal. Η μέθοδος πληρωμής μέσω αντικαταβολής σε αυτή την περίπτωση δηλαδή, δεν είναι δυνατή.

Επιπλέον, εφόσον δεν έχει προηγηθεί οικονομική τακτοποίηση της προηγούμενης οφειλής (10€), το κόστος της νέας παραγγελίας προσαυξάνεται αυτόματα κατά 10€.